Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Теми за есејот по Македонски јазик

Ова се темите за есејот, колку што сум информирана есејот по македонски јазик треба да се предаде до 20.12, а треба да биде долг 4 страници.

1. Конечно решавање на македонското јазично прашање

2. Јазичните погледи на Крсте Петков Мисирков изложени во книгата „За македонцките работи

3. Основни дијалектни групи на македонскиот јазик

4. Карактеристики на југостивните(?) македонски говори

5. Карактеристики на централните говори на западномакедонското подрачје

6. Карактеристики на северозападните македонски говори

7. Карактристики на североисточните македонски говори

8. Карактеристики на западните периферски македонски говори

9. Македонскиот јазик прашање во првата половина на 19 век

10. Македонскиот јазик прашање во втората половина на 19 век

11. Посебноста на македонскиот јазик како одраз на неговата јазична историја

12. Лингвистички и социолошки предуслови за посебноста на македонскиот јазик

13. Јазикот на македонската народна поезија и проза

14. Македонска варијанта на црковнословенскиот јазик

15. Македонскиот јазик меѓу двете светски војни

2 Responses to "Теми за есејот по Македонски јазик"

Ivana responded on 11 декември 2007, во 16:54 #

Jас да си прашам за ова, не сум била 100 години на македонски :) Кажете сеа дали треба овој четврток да се предаде есејот или може и нареден? Јас изгледа погрешно бев информирана. И друго да прашам. Дали ќе имаме некакви учебници мак. или треба да ги имаме оние 2 правописа? Од таму ли материјалот за есеј? Фала однапред и фала за темиве.

Ristevska responded on 11 декември 2007, во 17:00 #

Ехеј..... па треба да се предаде до 20ти... така што јас ќе го носам следната недела. А книги по македонски јазик мислам дека ќе немаме. Материјал за испит од тоа што диктира професорот веројатно. Материјали за есејот кој како ќе се снајде, еве јас уште не сум нашла за жал..... Ако некој знае нешто повеќе нека пише.
п.с. Ивана провери маил!