Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Медиуми и општество

Предметен професор Д-р Зоран Костов
електронска пошта kostov@studiorum.org.mk

Приемен ден- вторник 12-13 часот

Материјалот за испитот ќе биде објавен на блогов во .PDF формат и ќе може сите да го преземат. Доколку некој не може да се снајде со електронската верзија на учебникот, ќе има можност да си ја ископира.

Што се однесува до активност кај професорот Костов, задолжителна ќе биде комуникација преку електронска пошта, затоа сите оние колеги кои се уште немаат e-mail адреси и кои не знаат да ракуваат со закачување на attachment сега е редно време тоа да го совладаат, бидејќи од тоа ќе им завистат поените од активност.

Што се однесува за есејот по предметот Општество и медиуми, професорот ќе определни една малку поошта тема, на која ќе треба да размислуваме, а за која на есејот ќе добиеме поконкретна тема на која ќе пишуваме, во секој случај нема да биде тоа тема од учебникот.
За оние кои сакаат повисока оценка, професорот ќе дели материјали на англиски јазик (стручна литература) од кои ќе има прашања на испитот.

Тоа е се сега за сега... кога ќе ја добијам книгата во електонска форма ќе ја закачам и повторно преку линк ќе може да си ја преземете.
*Се надевам дека симнувањето на материјалот со помош на RapidShare до сега не претставуваше потешкотија?!

5 Responses to "Медиуми и општество"

Ivana responded on 21 февруари 2008, во 15:17 #

Супер, мене ми одговара. За оние што ќе имаат проблем, ќе донесеме на факс испринтана верзија, па ќе ја ископираат.

Поздрав.

Анонимен responded on 22 февруари 2008, во 00:35 #

Luge, ovaa adresava sto deneska informatika ni ja dade nekako nemozam da ja otvoram.......
ivn2007.google.pages.com
aj ako nekoj ja znae procedurata neka pise.... Thanks odnapred

Анонимен responded on 22 февруари 2008, во 01:35 #

Znaci imas greska vo adresata ne e google.pages tuku zaedno googlepages. odnosno cela adresa e ivn2007.googlepages.com i tamu pisuva prevzemi ja knigata :):) Pece

Анонимен responded on 22 февруари 2008, во 02:13 #

Pece, fala ti mn....

Анонимен responded on 22 февруари 2008, во 02:39 #

A kako bese ona so mk fond... shift..
iiiii.........