Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Есеј

Поправниот есеј по предметот Права и слободи на човекот во РМ ќе се полага на 09.06 (вторник), веднаш по испитот по истиот предмет. Право на овој есеј имаат само студентите кои есејот го имаат правено еднаш (или воопшто не правеле). Поправниот есеј, ќе биде составен од четири прашања, исто како и првиот.

5 Responses to "Есеј"

*IVANCE* responded on 3 јуни 2009, во 14:48 #

Inace prasavme za rezultatite po teorii i ni rekoa deka seuste asistentkite ne im dale klucevi so tocno odgovori

420 Macedonia responded on 3 јуни 2009, во 15:28 #

i mene taka mi kazaa vo EKTS...
i ne me cudi sto posle se gubat obrascite i sl!

:?

*Nate* responded on 3 јуни 2009, во 17:27 #

ima li nekoj mail od asistentkata po covekovi zs mene ova rezultative mi se cudni sto mi gi ima vo dosie da si prasam za sigurnost?

Ivana responded on 3 јуни 2009, во 17:46 #

Јеаааа има поправен =)

*IVANCE* responded on 3 јуни 2009, во 19:16 #

Natasa, asistentkata nema ostaveno mail, ama sekoj den e na fakultet zatoa sto ne cuva na ispiti, pa mozes da ja pobaras, ili ako ne doagas utre ke ja prasam jas.
Ako moze nekoj da i pise na Ilina ili na Marija da odnesat klucevi vo EKTS, Ve molam pisete, da znaeme sto-kako so rezultative