Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Oцени по „Човекови права“

Оценки по предметот „Права и слободи на човекот во РМ“ кај Проф. д-р Рената Тренеска Дескоска ќе се впишуваат на 08.07.2009 (среда) во 13:00 часот.

7 Responses to "Oцени по „Човекови права“"

*elena* responded on 1 јули 2009, во 13:52 #

A poenite od eseite?????

*elena* responded on 1 јули 2009, во 13:53 #
Авторот го отстрани коментаров.
*IVANCE* responded on 1 јули 2009, во 14:24 #

Decki ajde da i piseme na ass. po covekovi, i taka ona ke gi stava ocenkite po politicki sistem, da i gi dademe na 6ti so dvete prijavi, a na 8mi da si gi zememe?! da ne ideme 3 dena po red za kaj ista asistentka. MOZE?

Marija responded on 1 јули 2009, во 15:56 #

mozeee :)...ama poenite od esej po covekovi koga ke gi istaknat?!....

Aleksandar responded on 1 јули 2009, во 21:10 #

jas ja prasav profesorkata ako mi fali poen dali ke mi dade i mi vrati na mail....
Pocituvan kolega
,na 8 juli ke mozete da gi zemete ocenkite. Ako nekomu mu fali nekoj poen, istiot den ke pravi test za dopolnitelni poeni. Vo elektronskoto dosie veke Vi se vneseni poenite za esej.Pozdrav Renata

Marija responded on 1 јули 2009, во 21:19 #

od popravniot esej treba da gi istaknat poenite a uste gi nema....a ni vo dosie nema poeni od popravniot esej

Aleksandar responded on 1 јули 2009, во 22:35 #

pak mi prati mail ...Pocituvan kolega,poenite se vneseni vo dosiejata, samo vo kancelarijata za EKTS treba da napravat nekoe azuriranje za da mozete da gi vidite Vie nadvor od fakultetskiot sistem. Verojatno Dragi ke go napravi toa poskoro. Prasanjata ke bidat kako na esejot.Pozdrav Renata