Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Пријавување на вторите колоквиуми за студентите од прва година

Преземено од страната на Правен факултет...

Студентите од прва година задолжително ги пријавуваат вторите колоквиуми преку своите електронски досиеа почнувајки од 14.01.2008 година. Право да пријават колоквиум имат студентите кои одтвариле 61‘ присуствување мора да добиете потврден одговор дека УСПЕШНО сте пријавиле колоквиум, а доколку не го исполнувате потребниот цензус од 61‘ присуство ќе ви покаже дека НЕМАТЕ ПРАВО да пријавите колоквиум поради недоволно посетувана настава. Студентите кои нема да пријават колоквиум, во никој слуќај нема да можат да го полагаат колоквиумот.

п.с. За шифрите на вашите електронски досијеа, ќе се обратите кај Сашка Мишевска.

29 Responses to "Пријавување на вторите колоквиуми за студентите од прва година"

Анонимен responded on 10 јануари 2008, во 23:12 #

a elena kaj da najdeme saska kako da staipme vo kontakt so nea . emaill ili nesto slicno ako znaes ili. pozdrav

Анонимен responded on 11 јануари 2008, во 00:09 #

moze i ke prijavime so ova prisustvo sto e registrirano.

Анонимен responded on 11 јануари 2008, во 00:54 #

zasto jovana ? da ne imame mallku registrirani casovi ?

neso responded on 11 јануари 2008, во 15:01 #

abe kako stoite makedonski so prisustvo kaj mene pokazuva deka samo na eden cas deka sum prisustvuval??

Анонимен responded on 11 јануари 2008, во 16:17 #

zborev so asistenkite od novinarstvo i mi rekoa celo vreme da im pisuvame na net deka ova ne se slucuvalo prv pat i deka mozat da ne zaebat da ni dadat da polagame a posle da recat ne vazi nemate dovolno prisustvo:)))

sanela responded on 11 јануари 2008, во 20:54 #
Авторот го отстрани коментаров.
sanela responded on 11 јануари 2008, во 20:59 #

cccc :( lelee boze mili :( abe lugje so e rabotata so dosijeto i so prisustvata mnogu malku prisustvo imam zabelezano.

*IVANCE* responded on 12 јануари 2008, во 01:36 #

kolegi ne krevajte panika!na site studenti od prva godina im se slucuva istoto. ne se do tolku nenormalni na 1200 da ne im dadat pravo za polaganje. ke go sredat toa, samo pocekajte, im treba mnogu vreme na "kutrite" znaete deka imaat mnoooogu rabota:))))))))
pozdrav do site i so lesno da vi ide ucenjeto. ve saka vasata razocarana koleska

Анонимен responded on 13 јануари 2008, во 02:24 #

nisto ne razbiram so ova prisustvava i prijavuvanjeto.aj moze nekoj ke ni objasni u sreda so da pravime

Анонимен responded on 13 јануари 2008, во 12:35 #

Ekonomika esejot ke bide na opsta tema ili pak lekcija od ucebnikot?

Ivana responded on 13 јануари 2008, во 12:39 #

Ekonomika esejot 'e ima 5 temi da si birame, od koi 2 'e bidat od materijalot, 3 opshti! A vo odnos na prisustvava, i jas imam po 2 prisustva od predmet registrirano, imaat nekoja frka vo sistemot.

FRoSEnCE responded on 13 јануари 2008, во 17:45 #

prisustvata i poenite od aktivnost i eseite otposle se vpisuvaat vo nasite elektronski dosieja,barem taka mene mi kazaa od treta godina...ama sto ovie od ekts se mn "zafateni" pa nemaat vreme da gi vnesat toa e druga rabota...ali valjda ke gi stavat dur da gi prijavime kolokviumite...pozz

Анонимен responded on 14 јануари 2008, во 20:39 #

Lele 2 saati se obiduvav da prijavam za 2 (vtor) kolokvium i mi vikase deka nemam dovolno prisustva. Prebledov, me oblea ladna pot, racete fatija da mi se tresat, ke fatev da placam uste malce zimi sve... I na kraj probav so prijavuvanje 1 (prv) kolokvium i mi pisa deka uspesno sum prijavila. Sea se smiriv malce ama dali se vazi toa uste se jadam :(
Vie kako?

neso responded on 14 јануари 2008, во 22:09 #

i jas taka gi prijaviv.Pa ke vidime dali ke ne ima na spisok:):)

Unknown responded on 15 јануари 2008, во 10:09 #

Decki ovie sto ni se na ispity predmetive treba da gi prijavime kako prv kolokvium ???

Анонимен responded on 15 јануари 2008, во 12:50 #

Decki stvarno nemam komentar za seto ova sto ni se slucuva.Samo znam deka mi otidoa nervite uste sega , a ne sakam da pomislam uste sto se treba da sledi.

Анонимен responded on 15 јануари 2008, во 13:18 #

denes moze da se prijavat ekonomika i pravo kako vtor kolokvium

FRoSEnCE responded on 15 јануари 2008, во 14:29 #

дечки ја успеав да ги пријавам сите...право и економика ке го пријавите само вториот колоквиум,а македонски,англиски и новинарство ке ги пријавите и првиот и вториот затоа што се испити...јас ги пријавував со помош на брат ми зашто он е трета на правен и знае како се пријавуваат така да дечки не се секирајте само следете го ова...поздрав

кристина м. responded on 15 јануари 2008, во 15:16 #

Lele ne e moguce ej. Makedonski i angliski ne mi gi prijavuva. Aj luge nekoj so bil poredoven neka pise kolku prisustva imal po tie predmeti. Frosina ti kolku si imala?

Ristevska responded on 15 јануари 2008, во 15:17 #

Dali samo jas ne mozam da si prijavam makedonski... radi prisustvo ili ima i nekoj drug... Mislam deka toa e cela frka so grupite so nastana... ne znam zaso ama mnogu malce mi e evidentirano prisustvoto... Gluposti!!! Vise ne znam kaj da se obratam, vise puknav :P
Se gledame decki utre na esejot!

Ristevska responded on 15 јануари 2008, во 15:24 #

Ete Kiki, bas jas toa pisuvav. Jas sum bila skoro na site casovi... a nemam dovolno prisustvo mi vika!!!

*IVANCE* responded on 15 јануари 2008, во 15:33 #

abe lugeee!!! i mene makedonski ne mi go prijavuva 2 a sum bila celo vreme...ili ako ne sum bila me kucale:))) utre mora da se odi u ekts, ama neka ide nekoj so podobri zivci, zasto ako idam jas ke gi oteram u ......
pozdrav do site i ne se nervirajte, ke sredime se zaedno. mwa

кристина м. responded on 15 јануари 2008, во 15:37 #

Dobro a angliski site prijavivte? Poso ja imam samo 9 prisustva. Do mene ke e a?

Ivana responded on 15 јануари 2008, во 15:38 #

И мене македонски и англиски вторите колоквиуми не ми ги пријавува! Ама мора да има некоја фрка со присуствата, македонски имам евидентирано само 5, а сум куцната сум на 99% од часовите. Дајте стварно кажете колку се вкупно мак. и анг., избројте во досиеата, кој има највеќе нека пише. Утре во ЕКТС обавезно!!!

FRoSEnCE responded on 15 јануари 2008, во 15:58 #

jas ne ni proveruvav kolku prisustva imam..direktno vlegov da go prijavam i uspesno mi se prijavija...

Анонимен responded on 15 јануари 2008, во 16:57 #

skoro nikoj ne moze da prijavi vtor po makedonski i angliski.
a i makedonski mnogu i nemavme casovi a ljudmil go nemase pola semstar.
a toj debilot ne odgovara na ni edno prasanje
uste mora vo ekts

кристина м. responded on 15 јануари 2008, во 17:11 #

"Debilot":D Hahahaaha me iznasmea:). Ne be sala na strana mene Ok mi bese profesorot. Ama "debilot" be:D hahahhahaha.... Smesno e:)

ONUR responded on 15 јануари 2008, во 21:18 #

jas se pirjaviv samo makedonski 2 nemozam

Анонимен responded on 17 јануари 2008, во 15:38 #

kako da ja najdam saska pisi go nejziniot mail ili slicno