Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Важно соопштение за сите студенти на Правен факултет Јустинијан Први - Скопје

ДО

СТУДЕНТИТЕ И ВРАБОТЕНИТЕ

НА ПРАВНИОТ ФАКУЛТЕТ

„ЈУСТИНИЈАН ПРВИ“

Почитувани,

Следејќи ги препораките на Меѓународната здравствена организација, Министерството за здравство и Министерството за образование и наука, за спречување на ширењето на новиот грип H1N1, Факултетот Ве информира дека во јавните тоалети треба да се користи течниот сапун, да се користат корпите за отпадоци, како и хартиени шамивчиња.

Доколку почувствувате симптоми на настинка веднаш да се јавите на матичен лекар, а доколку се потврди присуство на грип H1N1 веднаш да известите во деканатот на Факултетот, со податоци за студентот на која година е и во која група.


Д Е К А Н

Проф. д-р Борче Давитковски

* Преземено од страната на Правен факултет „Јустинијан Први“ - Скопје

4 Responses to "Важно соопштение за сите студенти на Правен факултет Јустинијан Први - Скопје"

ani responded on 21 ноември 2009, во 06:17 #

Дечки да ве прашам, дали некој го има тој ПР план кој дани го спомна минатото предавање дека го праќала на маил, мене ништо не ми е стигнато, а треба да имаме изработено Пр план за во вторник или не знам кога... ќе може ли некој кој го има да ми го прати на маил baby_ani1@hotmail.com. Фала!

ani responded on 21 ноември 2009, во 09:08 #

Фала Моника!

ani responded on 21 ноември 2009, во 10:14 #

Имам уште една молба, она што беше пред одреден период истакнато технологија на ПР, докумантот е во adobe reader формат, мене не ми го отвара... ќе може ли некој да го префрли во Word или доколку му го отвара да ми го прати на маил...Фала многу!

Jovana responded on 22 ноември 2009, во 15:30 #

utre sme od 8i30 na faks!