Пребарувај по блогов! (пиши клучен збор + enter)

Институции и право на ЕУ

Примерок од скриптата по предметот „Институции и право на ЕУ“ кај проф. д-р Стефан Георгиевски, е оставен во фотокопирницата во која секогаш фотокопираме (веднаш на автобуската, спроти Бит-пазар).
Скриптата е насловена:
„ВОВЕД ВО ПРАВОТО НА ЕВРОПСКАТА УНИЈА (ПРВ ДЕЛ) - НОВИНАРСТВО.

6 Responses to "Институции и право на ЕУ"

Martina responded on 30 септември 2009, во 21:25 #

Kolegi, dali znae nekoj kaj koj e mojot elektronski indeks, neka pise tuka.... Martina Jovanova

Jana responded on 3 октомври 2009, во 21:36 #

decki aj videte dali vas vi ja otvara knigata od kaj tome zatoa sto mene mi pisuva nekakov error.dali e do mene ili nesto ne e kako sto treba.fala.

Unknown responded on 4 октомври 2009, во 19:29 #

i mene ne mi otvara jana..sigurno ima nekoj problem

Petar responded on 4 октомври 2009, во 19:59 #

Knigata ne ja otvara zatoa shto e vozmozno samo deset pati da se download-ira ajde sega resenie :)))

*IVANCE* responded on 4 октомври 2009, во 21:45 #

Samo 10 pati?!

Petar responded on 5 октомври 2009, во 01:29 #

da pisuva koga ke kliknesh download. Error neli e prvo i posle ima objasnuvanje shto i kako. Zatoa ako saka nekoj od kolegite shto veke ja ima simnato knigata od net da ja iskopira pa da ja spodeli so ostanatite za site da ja imame ... :)